اگر از ستون های من در مورد سفر من برای اجرای دیجیتالی Route 66 مطلع بوده اید – در ابتدا ، صمیمانه از شما تشکر می کنم! – پس ممکن است شما نیز ارقامی را که در مورد مسافتی که به دست آورده ام به اشتراک می گذارم. اگر چنین است ، شاید به خوبی متوجه شده باشید که از آخرین ستون من ، به سختی به جایی سفر کرده ام. من کجا هستم؟ (اعتبار تصویر: از انتها به انتها) شماره ستون: 11 تاریخ نوشتن: 30/07/21 روزها در: 151 مکان فعلی: Joplin، MO مسافت طی شده: 608.45 مایل فاصله چپ: 1669.55 مایل ردیاب کنونی: Polar Vantage M2 در نتیجه از ناحیه دو پا مجبور شدم زمان معمول دویدن و پیاده روی خود را کنار بگذارم ، این بدان معناست که من در عرض دو هفته فقط یک مسافت رقت انگیز 16.37 مایل را پشت سر گذاشته ام. این بسیار کوتاه از حداقل میانگین هفتگی 21.91 مایل در هفته مورد نیاز برای تکمیل این چالش است – و بسیار کمتر از میانگین قبلی من است که بیش از 30 مایل در هفته سفر کرده ام. خوشبختانه من خیلی جلوتر از برنامه بودم. به این ترتیب ، بعید است چند هفته مرخصی شانس من برای تکمیل چالش سفر با مسیر 66 با مسافت 2278 مایل در دو سال مورد نیاز را از بین ببرد. در حقیقت ، همانطور که با این فکر کنار می آمدم که چند هفته پا را بالا بیاورم ، در حالی که بهبود می یافتم ، کوکی های خانگی می خوردم و فیلم می دیدم ، متوجه یک کلمه روی ساعت در حال اجرا شدم که همه اینها را خراب کرد. آموزش استفاده از Polar Vantage M2 برای ردیابی مسافتی که طی کرده ام ، و به طور کلی تحت تأثیر آن قرار گرفته ام. مانند بسیاری از ساعت های در حال اجرا و ساعت های هوشمند ، این ویژگی دارای ویژگی هایی است که وضعیت تناسب اندام شما را در طول زمان نشان می دهد ، تا احساس موفقیت و پیشرفت بیشتری به شما بدهد. با این حال ، وقتی چند روز پس از آسیب دیدگی به ساعت نگاه کردم ، کلمه “Detraining” روی صفحه اصلی ساعت نصب شده بود. بله ، دستگاه من را برای عدم ورزش من شرمنده کرد. (اعتبار تصویر: آینده) شما می توانید صفحه ساعت Vantage M2 را تغییر دهید ، اما هر گزینه معیار تناسب اندام متفاوتی است و هر یک بسیار مهم است. “این هفته 0h 54m” (از ورزش) یکی گفت: یکی دیگر به من گفت: “آخرین جلسه تمرین یک هفته پیش”. در حقیقت ، اکثر چهره های ساعت به من خبر بدی در مورد وضعیت تناسب اندام من می دادند (و دیگران پیش بینی های منفی در مورد وضعیت آب و هوا به من می دادند). به عبارت دیگر ، ساعت من دقیقاً در مورد ناتوانی من در ورزش ابراز همدردی نمی کرد. البته این موضوع منحصر به Polar Vantage M2 نیست. یکی از همکارانش اسکرین شاتی از برنامه Adidas Running که از آن استفاده می کنند به اشتراک گذاشت ، که در صورت عدم توانایی در تمرین ، به آنها صلیب قرمز بزرگی در کارنامه ورزشی خود اهدا کرد. فشار برای دویدن بدیهی است که مشاهده این یادآوری های مچ پا که نشان می دهد شما تمرینات لازم را انجام نمی دهید ، جالب نیست. آنها اضطرابی را که قبلاً در مورد رها کردن بدنم احساس می کردم ، تشدید می کردند. اما مسائل عمیق تر از این است. پس از چند روز “Detraining” ، تصمیم گرفتم ساعت خود را نشان دهم که رئیس من نیست و پیاده روی کردم. این یک طول طولانی نبود – فقط چند کیلومتر – اما به اندازه کافی طولانی بود که ردیابی آن را با دستگاه توجیه کند. من دیگر نمی خواستم “در حال آموزش” باشم. همانطور که می توانید تصور کنید ، این ایده وحشتناکی بود – به نوعی من را در مسیر بهبودی قرار داد. قبلاً در مورد اینکه چگونه زبان ردیاب های تناسب اندام می تواند بر عملکرد تأثیر بگذارد ، نوشته ام ، بنابراین کسانی از شما که آن ستون را می خوانند می دانند که من دیوانه نیستم تحت فشار ساعتم قرار بگیرم. من همچنین توضیح داده ام که چگونه می توان به راحتی از تمرینات پوشیدنی برای تمرینات خودداری کرد. با یادآوری شکست های تناسب اندام ، ساعت قبل از اینکه بدنم برای انجام این کار آماده شود ، باعث شرمساری یا فشار به من شد. سایر افراد در این موقعیت ممکن است به همان شیوه واکنش نشان داده باشند – یا شاید من به راحتی تحت فشار همسالان قرار می گیرم. پس راه حل چیست؟ زیرا نمی توانید فقط اطلاعات مربوط به سلامتی را از اجرا حذف کنید – اساساً نکته اصلی آنهاست. به نظر من این کار به راحتی معرفی حالت های آسیب دیدگی است. (اعتبار تصویر: Maridav / Shutterstock) زمان به پایان رسیده است ساعت های هوشمند و ردیاب های تناسب اندام انواع معیارها را برای نظارت بر سلامتی و تناسب اندام شما ارائه می دهند. آنها می توانند خواب و ریتم شبانه روزی شما ، چرخه قاعدگی ، ضربان قلب ، استرس ، میزان مصرف غذا و کالری ، زمان بی تحرکی و البته تناسب اندام کلی (البته بسته به دستگاه شما – البته همه ساعت ها همه کارها را انجام نمی دهند) را کنترل کنند. بنابراین زمان جراحت یک افزودنی طبیعی به مجموعه خواهد بود. شاید بتوانید اطلاعاتی در مورد نوع آسیب دیدگی خود وارد کنید تا دستگاه برای مدتی در یادآوری های تمرین آرام شود. نه تنها این ، بلکه ساعت می تواند به شما در مورد رفتارهای توصیه شده در زمان آسیب توصیه کند – به شما یادآوری می کند که در صورت لزوم استراحت کنید و به اندازه کافی بخوابید ، یا زمانی که می توانید دوباره ورزش کنید ، به شما اطلاع می دهد. این دستگاه حتی می تواند با توصیه دوره ها و کارهای خاصی که بسته به آسیب شما مناسب است ، به شما در تقویت قدرت خود کمک کند. بدیهی است ، اینها همه ایده هایی هستند که در نتیجه مشکلات فعلی من به ذهن خطور کرده است. اما با توجه به اینکه ساعت های مچی و ساعت های هوشمند به طور فزاینده ای بخشی از روال بهداشتی روزمره بسیاری از مردم است ، نه فقط بخشی از تمرینات واقعی آنها ، این نوع حالت کاملاً منطقی خواهد بود. حالت آسیب دیدگی تمرین در وهله اول مانع از صدمه دیدن من نمی شود و بر سرعت من در چالش Route 66 تأثیر نمی گذارد (نه اینکه دومی خیلی مهم باشد ، زیرا من 150 مایل از جایی که باید باشم جلوتر هستم) تمرینات ماراتن من بیشترین تأثیر را داشته است). با این حال ، مطمئناً شرم دائمی را که از ابزار خود دریافت می کنم متوقف می کند-و راه بهبودی (و دویدن در مسافت های طولانی) را کمی ساده تر می کند. به نظر می رسد دویدن با تلفن دوربین واقعاً به تمرکز من کمک کرده است


منبع Tech Radar