در “مکبث” ، شکسپیر خواب را “تغذیه کننده اصلی در جشن زندگی” توصیف کرد. اما مانند شخصیت اصلی او ، بسیاری از بزرگسالان خوب نمی خوابند. ریوری می خواهد به برنامه ای کمک کند که درمان رفتاری شناختی (CBT) برای بی خوابی را با مفاهیم بازی موبایل ترکیب می کند.

Revery که در سال 2021 تأسیس شد ، در حال حاضر در حالت بتای مخفی کاری است و قصد دارد برنامه خود را در ایالات متحده در اواخر امسال راه اندازی کند. این شرکت امروز اعلام کرد که 2 میلیون دلار به رهبری برنامه Sequoia Capital India Surge جمع آوری کرده است. شرکت کنندگان شامل GGV Capital ، Pascal Capital ، zVentures (بازوی سرمایه گذاری شرکت Razer) و سرمایه گذاران فرشته مانند آلبرت لی بنیانگذار MyFitnessPal بودند. کارآفرین بازی Juha Paananen ؛ کونال شاه بنیانگذار CRED ؛ بنیانگذار لیگ برتر موبایل سام سرینیواس ؛ کارولین کرنزر ؛ و جاش لی.

لی ، یک دوست مشترک ، ابتدا موسسین Revery ، Tammie Siew و Khoa Tran را به یکدیگر معرفی کرد. سیو قبل از راه اندازی استارتاپ ، در Sequoia Capital India ، گروه مشاوره بوستون و CRED کار می کرد ، در حالی که تران مدیر محصول قبلی در Google بود.

برنامه های بازیابی در آینده بر سایر مسائل مربوط به سلامت روان متمرکز می شوند ، اما این امر با خواب شروع می شود زیرا “این رابطه بسیار قوی با سلامت روان دارد و ما از پروتکل ها ، درمان رفتاری شناختی برای بی خوابی استفاده می کنیم ، قوی است و آزمایش شده است. 30 سال ، “سیو به TechCrunch گفت. “این اولین نشانه است ، اما هدف این است که چندین بازی برای سایر نشانه های سلامتی نیز بسازیم.”

اخباری مبنی بر اینکه Calm به دنبال بودجه بیشتری با ارزش بیشتر است تفکر ماورایی نیست

یک مطالعه توسط شرکت تحقیقاتی Infinium نشان داد که حدود 30 تا 45 درصد از بزرگسالان در جهان بی خوابی را تجربه می کنند ، مشکلی که در اثر همه گیری COVID-19 تشدید شده است. کمبود خواب مزمن با بسیاری از مشکلات سلامتی از جمله فشار خون بالا ، سکته مغزی ، افسردگی و کاهش ایمنی مرتبط است.

برای تیم ریوری ، که شامل طراح سابق بازی Zynga و King Kriti Sawa و مهندس نرم افزار استفانی وونگ است ، تمرکز آنها بر روی خواب شخصی است.

تصویر زوم از تیم Revery's startup

تیم Revery در تماس زوم

سیو می گوید: “همه اعضای تیم ما ارتباط عمیقی شخصی با ماموریت دارند ، زیرا همه اعضای تیم ما تجربه کرده اند ، یا اعضای خانواده یا دوستانشان در زمینه سلامت روان با چالش هایی روبرو شده اند.” “آنها مشاهده کرده اند که چگونه مداخله دیر هنگام عواقبی ایجاد می کند که اگر زودتر به آنها کمک می شد ، می شد از آنها جلوگیری کرد.”

هنگامی که تران 15 ساله بود ، مبتلا به فشار خون بالا و چندین بیماری دیگر شد که به دارو نیاز داشتند. تا زمانی که 26 ساله بود تران متوجه شد که آپنه خواب ریشه اصلی مشکلات پزشکی او است. پس از انجام عمل جراحی ، فشار خون تران طبیعی شد و بسیاری از شرایط دیگر او نیز بهبود یافت.

تران می گوید: “هنگامی که من سرانجام برای اختلال خواب خود تحت درمان قرار گرفتم ، تنها در آن زمان متوجه تأثیر خواب بر سلامت روان شدم.” “برای من ، من واقعاً خوش شانس بودم که یک پزشک مبتلا به اختلال خواب من شد و بسیار خوش شانس بود که وقت و منابع لازم برای درمان را داشت. برای بسیاری از مردم ، این فوق العاده غیرقابل دسترسی است. “

تیم مشاوره پزشکی ریوری شامل پزشکی است که عمل جراحی تران را انجام داده است ، دکتر استنلی لیو ، مدیر فلوشیپ جراحی خواب استنفورد. پروفسور استنفورد و متخصص طب رفتاری ، دکتر فیونا بارویک. و دکتر رایان کلی ، روانشناس بالینی که در مورد نحوه استفاده از بازی های ویدئویی در درمان تحقیق می کند.

بوز یک جفت جدید گوشواره با تمرکز بر خواب معرفی می کند

وقتی مردم به برنامه های خواب فکر می کنند ، معمولاً برنامه هایی که روی مدیتیشن تمرکز می کنند (به عنوان مثال Calm and Headspace) یا صداهای آرامش بخش به ذهن می آیند. تیم Revery جزئیات زیادی در مورد برنامه خود قبل از راه اندازی به اشتراک نمی گذارد ، اما می گوید از بازی های موبایل معمولی استفاده می کند ، که برای ایجاد تمایل مردم به بازگشت به جلسات کوتاه بازی در مدت زمان طولانی طراحی شده است. هدف این است که از گیمیفیکیشن برای ایجاد تعاملی و سرگرم کننده تمرینات CBT استفاده کنیم ، بنابراین بخشی از برنامه های روزانه کاربران می شود.

سیو گفت: “این همان نوع گیم پلی ای است که Zynga و King استفاده کرده اند ، به همین دلیل است که تجربه Kriti بسیار مفید است.” بازی های گاه به گاه حول پاداش دادن به افراد برای کارهای کوچک و برنامه Revery می چرخد ​​، این به معنی تقویت مثبت برای عاداتی است که به خواب بهتر کمک می کند. به عنوان مثال ، به مردم برای قرار دادن تلفن های خود پاداش می دهد.

“من فکر می کنم بسیاری از مردم این تصور غلط را دارند که حل کردن خواب فقط در زمانی است که شما به خواب می روید. آنها نمی دانند که خواب تحت تأثیر کارهایی است که شما در طول روز انجام می دهید. ” “بخش عمده ای از افکار ، رفتار و سایر کارهایی است که انجام می دهید ، بنابراین برای بهبود م effectivelyثر و پایدار خواب ، ما همچنین باید افکار و رفتارهای شما را خارج از زمانی که سعی می کنید به خواب بروید تغییر دهیم. . »

جنی لی ، مدیرعامل GGV Capital در بیانیه ای گفت: “ما از رشد روزافزون بازار سلامتی ذهنی هیجان زده هستیم و معتقدیم که رویکرد منحصر به فرد بازی های موبایل Revery این فرصت را ایجاد می کند که تأثیر زیادی بگذارد. ما خوشحالیم که از چنین تیم ماموریتی در این فضا حمایت می کنیم. “

استارتاپ های سلامت روان در حال افزایش روحیه و سرمایه گذاری هستند


منبع Tech Crunch